ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים בגוגל כדרך לקבלת לידים מהירה

במקרים מסוימים ישנה תחרות גדולה בגוגל ולוקח זמן עד שרואים תוצאות מספקות מהקידום האורגני, לכן הרבה בעלי אתרים בוחרים בדרך של ניהול קמפיינים. באמצעות קידום ממומן בגוגל ניתן לקבל לידים ולקוחות כבר על ההתחלה, למרות שיש לדעת שגם בקמפיין ממומן התוצאות גם כן הולכות ומשתפרות עם הזמן ככל שהמודעות שלכם נהיות יותר טובות לפי גוגל. ישנם כמה דגשים לניהול קמפיינים ממומנים בגוגל שעל פיהן פועלים כדי להשיג יותר חשיפה.

מתחילים בהקמת קמפיין ברשת חיפוש

מנוע החיפוש של גוגל הוא המקום הכי רלוונטי בו אפשר להשיג לקוחות עבור המוצרים או השירות המוצע. לכן ובלי ספק כדאי להתחיל בבניית קמפיין בגוגל מודעות. לעומת רשת המדיה שבפועל מציגה באנרים בזמן הגלישה באתרים אחרים, רשת החיפוש מציגה את המודעות כשהגולשים הכי צריכים אותם ומוכנים לרכוש או להזמין את מה שמוצע להם.

הבסיס לכל קמפיין יעיל הוא מחקר מילים

כשרוצים לבצע ניהול קמפיינים נכון שיגיע גם רחוק יש לערוך מחקר מילות מפתח באמצעות מתכנן המילים של גוגל. מחקר המילים הוא הבסיס עליו בנוי כל הקמפיין כדי שהמודעות שלכם ייזכו לכמה שיותר חשיפה. כשעושים מחקר מילים עובדים על איכות המילים כך שהביטויים שייבחרו יהיו ביטויים שגולשים רבים משתמשים בהם בעת החיפוש ותוך כדי גם לוקחים בחשבון את הרלוונטיות של מילות המפתח לתחום בו האתר המפורסם עוסק.

ניהול קמפיינים יצירתיים ימשוך יותר לקוחות

לפני שכל גולש יגיע לאתר מסוים הוא קודם כל ייתקל במודעות וסביר להניח שייתקל גם במודעות נוספות המפרסמות אתרים דומים. לכן וכדי להבליט את האתר שלכם צריכים לדאוג שהמודעה תהיה רלוונטית, בעלת משפט שנועד להניע לפעולה, מנוסחת בבהירות ויצירתית שתמשוך את העין.

ביצוע מעקב על ביצועיי המודעה

לכל ניהול קמפיינים בגוגל ישנן מטרות שונות, לרוב מייצרים הנעות לפעולה בדרך של מילוי טופס ליצירת קשר או דרך התקשרות למספר טלפון כלשהו. כדי להעריך את ביצועיי הקמפיין עוקבים על פעילות הגולשים. לרוב מבצעים מעקב על המילים שהובילו לפעולה, על סוג המכשיר ממנו הגיעה, המיקום והתאריך ואיזו מודעה הביאה לפעולה. כך שיהיה ניתן לנתח את הביצועים באופן מדויק ולערוך שיפורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.